Zaterdag competitie

Maandag, 18 juli 2016

Zaterdagmorgen 16 juli was er weer een wedstrijd van en voor de zaterdag competitie,deze werd gehouden in de Amstel te Nieuwveen. Het was goed weer om lekker een visje te vangen. Er was ook een visser die het erg warm had want hij ging lekker het water in. Er waren 16 vissers die bij elkaar bijna 34.kg wisten te vangen. DE uitslag was als volgt; 1.K.Verlaan.9.825.gr. 2.D.Verhage.3.714.gr. 3.P.C.Verkerk.2.893.gr. 4.J.A.Lindhout.2.382.gr. 5.Sj.Egberts.2.306.gr. Groet Henk. Voor de tussenstand, deze kunt u vinden onder wedstrijden / uitslagen. Groet Cock.