Algemene oproep

Zaterdag, 16 juli 2016

Beste leden van de Brasem Ter Aar, Daar in maart 2017 Dhr. Sjaak Goedhart penningmeester Dhr. Cees Verkerk wedstrijdcommissie, Dhr. Henk Hoogervorst wedstrijdcommissie en Dhr. Joop Lindhout wedstrijdcommissie aftreden als bestuurslid. Zijn wij opzoek naar plaatsvervangend mede bestuurders zowel voor de functie van penningmeester als voor de drie functies van wedstrijdcommissieleden. Ben u geintresseerd in een van deze functie dan graag contact op nemen met onze voorzitter Piet van Berkel. Tel. 0172422353 of mob. 06111450614 Wij zie graag komen Met vriendelijk groet, Cock Velthuijsen secr.