Tussenstanden

Zondag, 21 augustus 2016

Visclub De Brasem uit Ter Aar. Zaterdagmorgen 13 augustus was er weer een wedstrijd van en voor de zaterdag competitie,deze werd gehouden in de Rijn te Zwammerdam.Er stond een aardige zijwind en er werd bijna 18.kg vis gevangen door 16 vissers dus niet al te veel. De uitslag was als volgt; 1.S.Pieterse.4.500.gr. 2.D.Verhage.4.098.gr. 3.Sj.Egberts.1.536.gr. 4.J.A.Lindhout.1.488.gr. 5.P.C.Verkerk.1.095.gr. Maandagmorgen 15 augustus waren de senioren weer aan de beurt, deze keer werd er gevist aan de Tolhuiskade te Nieuwveen. Nu was het wel erg mooi weer zon,droog en voordewind als er wind was. Er waren 16 vissers die 17.150.gr vis wisten te vangen De uitslag hiervan was; !.S.Pieterse.6.123.gr. 2.L.Caspers.3.718.gr. 3.H.Hoogervorst.3.638.gr. 4.G.Leer.2.753.gr. 5.W.den.Houdijker.2.352.gr. En voor de wincle picker zie de uitslagen. Groetjes Henk. Voor de tussenstanden zie wedstrijden /uitslagen. Groet Cock