Een groot verliet voor de HSV de Brasem Ter Aar

Donderdag, 11 juli 2019

Op woensdag 10 juli s’ morgens is ons bestuurslid Dick Verhage overleden. Na een kortstondig maar heftige ziekte is hij van ons heen gegaan. Dick was de motor van de wedstrijdcommissie, het bepalen waar en wanneer er wedstrijden werden geviste. Ook was hij heel betrokken bij het vaststellen van de prijzen per competitie en het houden van de seniorenmiddag hiervoor konden alle leden van de HSV de Brasem zich inschrijven met daarbij een prijzentafel voor de loterij en een buffet waarvan gesmuld werd door alle leden die zich hiervoor hadden opgegeven. Ondanks dat er weleens kritiek op zijn werk was ging hij onverstoord door met wat hij voor ogen had de wedstrijdvissers het zo aangenaam mogelijk te maken. Dick we zullen je missen. We wensen zijn vrouw en gezin en overige familieleden heel veel sterkte toe in de komen de tijd. HSV de Brasem Ter Aar Cock Velthuijsen (secr.) PS Maandag avond 15 juli om 19.00 uur is er gelegenheid tot condoleren in het crematorium te Alphen aan den Rijn. Dinsdag morgen 16 juli om 10.30 uur wordt Dick gecremeerd in Alphen aan den Rijn.