Paaswedstijd 2022 een woordje van de voorzitter

Zondag, 10 april 2022

Eindelijk , we kunnen weer wedstrijden houden. We starten met de Paaswedstrijd op twee april. Jammer dat er na twee weken mooi weer , een omslag was naar nat en koud weer , dat was zeker te merken met de vangsten. We hebben het tijdens de wintercompetitie niet zo koud gehad. De vis had ook geen zin om zich te verplaatsen, wat was gebleken aan de uitslagen, er waren zes nullen en deze zaten in het eerste stuk, het tweede stuk ving vis vanaf honderd gram tot iets meer dan drie kilo, niet iets om over naar te schrijven. Maar iedereen is blijven zitten , er waren negentien inschrijvers , waar er helaas twee afschreven, maar toch een leuk aantal voor de wedstrijd. Na de wedstrijd met z,n allen naar de Mettenburg om ons op te warmen met het lekker kop erwtensoep met broodjes en een drankje. Iedereen had prijs en vanaf zes tot vier iets extra,s en van drie tot een klein geldprijsje. De uitzetters en wegers hebben hun best gedaan , voor een goed lopende wedstrijd waar iedereen het naar hun zin hadden , dank daar voor. En nu op naar de zaterdagcompetitie met een betere visvangst voor iedereen.