Prijzen

Met een VISpas of JeugdVISpas van HSV De Brasem Ter Aar mag je in bijna alle wateren in en rond Ter Aar vissen. Ook op de Langeraarse Plassen dit water is niet ingebracht in de landelijke vergunning.
De looptijd van de vergunningen is van januari t/m december ( dus in januari moet u weer een nieuwe vispas hebben).

Soort document

VISpas (Lidmaatschap 14 jaar en ouder)

Prijs voor 2021 per jaar €30,00

Er mag worden gevist met maximaal twee hengels voorzien van alle wettelijk toegestane aassoorten. de VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 % van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen. Een lijst met deze viswateren wordt bijgevoegd.

Sublidmaatschap (2e VISpas)

Prijs voor 2021 per jaar € 15,00

Ben je reeds lid van een andere hengelsportvereniging (aangesloten bij Sportvisserij Nederland) dan kun je hier bij ons sublid worden.

-> Bestel hier!

JeugdVISpas (Jeugdlidmaatschap t/m 13 jaar)

Prijs voor 2021 per jaar € 10,-

Er mag worden gevist met maximaal twee hengels voorzien van alle wettelijk toegestane aassoorten. de VISpas geeft tevens het recht om in ca. 85 % van alle beschikbare viswateren in Nederland te mogen vissen. Een lijst met deze viswateren wordt bijgevoegd.

Contributies VISpas en JeugdVISpas

VISpas