Een woordje van de voorzitter

Maandag, 15 april 2019

HSV de Brasem Een vereniging die opgericht is op 10 juli 1953 De oprichters zijn G.J. Wijzenbroek voorzitter R. Rozeboom secretaris B. Rietveld penningmeester A, de Leeuw 2e voorzitter G. Vos 2e secretaris / penningmeester Er zijn veel namen die de vereniging staande hebben gehouden. In de periode dat ik er als voorzitter ben heb ik twee personen meegemaakt die ruim 40 jaar in het bestuur zaten en nog zitten. Dhr. Cees Verkerk als wedstrijdcommissaris en Dhr. Sjaak Goedhart als penningmeester. Als vereniging schommelt het aantal leden rond de 500. Het ene jaar wat meer, het andere jaar wat minder. Er zijn competitie wedstrijden op de maandag, woensdag en de zaterdag. Er wordt ook een wintercompetitie gehouden en een aantal losse wedstrijden zoals tegen Alphen aan den Rijn waar we elk jaar een wedstijd hebben. Wat willen wij als vereniging voor onze leden. Als eerste viswater, alle wedstrijden vragen wij aan bij andere verenigingen of de federatie. Ten tweede is vis en ten derde is bereikbaarheid. Om dat alles te realiseren zijn wij van derde afhankelijk. Dus zit in onze contributie ook afdracht voor Sportvisserij Nederland en de Federatie MidWestNederland. Met z’n alle maken wij ons sterk om dit dus te realiseren. Wordt daarom lid van één hengelsport vereniging. Niets is mooier dan genieten van de natuur en dan ook nog een hengeltje uit te gooien en dan dat visje te vangen. Heel belangrijk , het bestuur bestaat uit 7 personen, om het draaiend te houden zijn we opzoek naar personen voor de wedstrijdcommissie. Het zou zonde zijn als we ermee moeten stoppen. Heeft u interesse meld u aan bij het bestuur we zien u graag komen. Veel visplezier Uw voorzitter Piet van Berkel Wees zuinig op de natuur en de vissen.