Het coronavirus

Maandag, 16 maart 2020

Beste Leden van HSV de Brasem Ter Aar, Door de ontwikkelingen met het coronavirus zijn alle activiteiten tot en met 6 april gecanceld. Dit houd in dat zaterdag 21 maart de wintercompetitie niet doorgaat, dat 26 maart de algemene leden vergadering wordt verplaats naar een latere datum en dat de Paaswedstrijd 4 april en de maandag wedstrijd op 6 april worden niet gevist. Tot nadere berichten over de ontwikkeling van het virus houden wij u op de hoogte over wedstrijden vanaf 7 april. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, HSV de Brasem Ter Aar Cock Velthuijsen secr.