Competitiewedstrijden

Woensdag, 20 januari 2021

Geen Viswedstrijden tot 9 februari De corona maatregelen betekenen voor de sport dat iedereen vanaf achttien jaar alleen mag sporten op anderhalve meter afstand en alleen individueel of met 2 personen uitgezonderd gezinnen. Wedstrijden zijn niet toegestaan. Dit geldt voor alle viswedstrijden van lokaal tot landelijk. Sportvisserij MidWest Nederland cancelt tot 9 februari alle wedstrijden. Dit geldt ook voor de verenigingswedstrijden. Hierdoor worden er komende tijd dus ook geen wedstrijdtoestemmingen uitgegeven. Wedstrijdtoestemmingen voor 2021 kunnen wel aangevraagd worden maar deze worden pas in behandeling genomen wanneer het weer toegestaan is om wedstrijden te vissen. Met dit besluit houden wij ons aan bij de richtlijnen van de overheid, het RIVM en de NOC*NSF en Sportvisserij Nederland. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en willen de verspreiding van het coronavirus tot het minimum beperken. Wij gaan ervanuit dat jullie onze maatregel door communiceren met uw achterban en laten we er met zijn allen voor zorgen dat we gezond blijven! Vragen? Stuur een mail naar wedstrijden@sportvisserijmidwestnederland.nl Met vriendelijke groet, Sijmen van den Berg Junior adviseur Sportvisserij MidWest Nederland