Machtiging voor Langeraarse Plassen

Vrijdag, 19 maart 2021

De Coöperatieve Vereniging Samenwerkende Vissers U.A. uit Groot-Ammerse, Ammerse kade 16 2964 AP. Vertegenwoordigd door Mevr. M. van Wijk (voorzitter) en Dhr. C.J. Zonneveld Piek (secretaris) hierna te noemen de verhuurder verleent hierbij Machtiging aan HSV de Brasem Ter Aar. Vertegenwoordigd door Dhr. P. van Berkel (voorzitter) en Dhr. C.J. Velthuijsen (secretaris). Voor het vissen met ten hoogste twee hengels door de Leden van van bovengenoemde hengelvereniging, in het aan de Coöperatie vergunde water. Bekend als de Langeraarse Plassen. Deze machtiging geldt voor het vissen op schubvis met uitzondering van roofvis. Er mag gevist worden van zonsopkomst tot zonsondergang. Alle gevangen vis dient onbeschadigd en direct worden teruggezet. Met in achtneming van het bepaalde in de visserijwet van 1963. Het viswater kan en mag niet landelijk worden ingebracht. Ivm privacy dient de hengelaar 25 meter vanuit de erf en 25 meter vanuit het hart van bruggen en 75 meter vanaf een gemaal of kunstwerk te blijven. Tevens is de Coöperatie en HSV de Brasem Ter Aar op geen enkele wijze aansprakelijk voor schade aan eigendommen van derden gemaakt door hengelaars en zijn zij verplicht tot het schoon houden en achterlaten van het water en /of de oevers. Deze machtiging geldt tot 31 december 2021 ( wordt uitgegeven voor de duur van 1 jaar) ingaande 1 januari 2021 t/m 31 december 2021, en zal automatisch ieder jaar in december voor een jaar verlengd, tenzij een van beide partijen minimaal 3 maanden voor het verlopen van de machtiging een zienswijze indient bij het bestuur van de coöperatie een bindend besluit over ingediende zienswijze. Het bestuur van de HSV de Brasem Ter Aar wenst haar leden veel visplezier op de Langeraarse Plassen. HOUDEN DE PLAS SCHOON LAAT GEEN ONNODIG VUIL ACHTER MAAR NEEM ALS MEE.