Mededeling aan onze leden van het bestuur

Maandag, 27 september 2021

Beste Vissers, hierbij wat mededelingen. De wintercompetitie start op 2 oktober 2021. Wij verzamelen ons om 8.30 uur in de Mettenburcht, drinken een bakkie en gaan met z'n allen naar Loenersloot of Breukelen, afhankelijk van het weer wordt er op die dag besloten waarheen we gaan. We vissen dan van 10.30 uur tot 15.00 uur. Datums zijn : 2 , 15 en 30 oktober. 13 en 27 november en 11 december 2021 8 en 22 januari , 5 en 19 februari en 5 en 19 maart 2022 23 oktober de jaarlijkse kerstwedstrijd. Verzamelen om 7.00 uur bij het dorpshuis in Ter Aar en loten voor je stekkie. Vissen van 8.30 uur tot 13.00 uur Prijsuitreiking van 13.30 uur tot 15.30 uur in de Mettenburcht. Opgeven voor boven genoemde wedstrijden bij Piet van Berkel tel. 06-11450614. Tevens willen wij een algemene ledenvergadering houden en wel op 24 maart 2022 . Deze doen we in de Mettenburcht aanvang 20.00 uur. Als laatste oproep, WIJ ZOEKEN ENTHOUSIASTE LEDEN VOOR DE WEDSTRIJDCOMMISSIE . Zoals jullie weten is ook Joop door een ernstige ziekte afgevallen. En zijn wij nu nog maar met Cock en Piet het bestuur. HET VOORTBESTAAN VAN DE VERENIGING LIGT IN JULLIE HANDEN. Geen bestuur geen vereniging. HELP MEE !!!!! Groet Piet en Cock